Paltbak, marängtårta och slingat hår!

Idag har varit en mycket, mycket seg dag. Har inte alls fått något gjort förrutom att jag slängt in några breda bruna slingor i Emelies annars så blonda hår, hon står i duschen för tillfället så det blir spännande då hon kommer ut och fönar håret men jag tror nog att det blir mycket bra! Vi knatade iväg till HC och köpte lite saker som vi behövde, Emelie fyller som bekant år om ungefär 45 mins och det ska vi fira med att koka palt imorgon! En marängtårta ska damen också göra med daim på vilket kommer sitta fint till frukost imorgon ;D Blir nog en öl eller tio imorgon också, fyller man 22 år så ska det firas och även om vi tänkt ha en fest tillsammans på min födelsedag (18 oktober)  så måste man ändå fira lite just på bemärkelsedagen också! Tänkte inte skriva så många rader då jag är mega trött och inte alls känner mig taggad för att blogga. Kollar lite resor till Huskvarna den 31 okt, någon mer än vi som ska till Sonata? Isf vad sägs om att hooka upp på en krog och dricka lite öl innan ;)? Just nu är det just Sonata som spelas ur högtalarna, skräll?




Fantastisk musik!





Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Koka palt,.KOKA PALT,eh,ok,bara för att du lyssnar SA,man kan nog stå ut med att åka till Huskvarna för att kolla SA,men Finsk musik är så mycket mer än SA,så mycket mer. Om du är nyfiken hur mycket mer,kika in i min blogg, jag länkar enbart till Finsk,mest metal/hårdrock,min gästbloggare kör rock/pop,nå´t för alla. Ha det fint.

2008-10-08 @ 09:08:31
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0