Nykter en kväll..

är att vara nykter en kväll för mycket! Okej, så hemsk är jag kanske inte på flaskan men det har blivit många fester nu på sista tiden :P Har precis varit på bolaget där det blev en vintetra, en sjuttis med sprit och lite bacardi breezers! Ikväll är det alltså fest, får se vart vi hamnar men antagligen så blir det nog trappan som vanligt :) Hoppas bara inte att alla söp så hårt igår att de inte orkar att gå ut ikväll, om så är fallet så får vi väl gå förbi crompan där vi alltid är efterlängtade :P Mannen tror att det beror på att vi dricker så jävla mkt sprit och spenderar en massa pengar och antaligen kan det nog vara så :) Känner mig inte så taggad just nu men jag vet att det kommer, har varit väldigt mycket mindre motiverad att dricka andra gånger och då har det ändå slutat att jag varit skitfull :P Lyssnar dessutom på Sonata just nu och då kan man inte bli annat än taggad, 20 dagar kvar!!!! I painted all your pigeons red, I wish I had stayed home instead - Fantastiska texter, håller ni inte med mig ;D Nu blir det en dusch, får se om kameran får följa med i kväll!
Your screwly Malin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0