Ny medlem i tatueringsfamiljen!

Hallå! Nu har jag kommit hem från tatueraren och tagit bort plasten och smort in skiten. 3 timmar är plågsamt länge speciellt på vaden. Tydligen så är det ett rätt känsligt område, armarna och ryggen känns tydligen minst och det kan jag hålla med om. Tatuera armen och ryggen är rena barnleken om man jämnför med den smärta som jag gått genom idag. Jag är dock en kämpe och hon tyckte att jag var duktig ^^ Cred till mig, kom också på mig själv att jag måste va grymt annorlunda jämnfört med andra för då det gjorde som ondast så brast jag i skratt, vem fan skrattar då det gör ont?! Har iaf 3 timmar kvar på tatueringen och de blir den 29e oktober, längtar till den är klar även om vi hann med grymt mycket idag! Enda som är kvar nu är pinuppans hud, ögonfärgen och de vita detaljerna för att få klänningen, skorna och noterna att sticka ut mer. Ska också skugga notremsan för det pallade jag inte med idag :P Bjuder på två bilder på min tjej, är grymt nöjd med den redan nu så det blir spännande att se hur den blir då den är klar :D Vi gjorde inte heller om den något som jag hade tänkt eftersom då hon berättade hur färgerna, skuggningarna och allt skulle va så blev jag frälst.








Kommentarer
Postat av: Alina

hehe nix:) Folk brukar kunna direkt när jag lägger ut en bild, men nu är det lite svårare som sagt:)

2008-10-02 @ 16:04:17
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggt kolla in hos mig vetja

2008-10-02 @ 17:18:51
URL: http://anonymaatjejen.blogg.se/
Postat av: Emma

Ooohh! Väldigt snyggt! Hade själv tänkt en pin up tjej på vaden, fast lite mer bakåt än din=) Får man fråga va hela köret kostar?? Väldigt nyfiken....

2008-10-04 @ 19:47:47
URL: http://twistedlittlesister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0