Nu kastar jag in handduken.

Det står still i mitt huvud just nu och det beror på dessa kinesiska jävla behandlingsmetoder. Detta måste utan tvekan vara den tråkigaste kursen jag någonsin läst, alternativmedicin, fyfan! Har iofs bara 2 frågor kvar på den här skituppsatsen sen är det bara slut-tentan kvar! Jag behöver dessutom hjälp med en sak, jag måste få veta vad "holistisk människosyn" innebär, jag har skrivit ner en jävla massa men jag tror att jag tog ut svängarna lite för mycket så hjälp med det skulle faktiskt betyda en hel del då jag behöver något lite mer konkret än det jag skrivit nu.
Jag har seriöst väldigt ont i mina fingrar nu, det känns som att jag inte kan böja på dom längre, vad kan det bero på måntro? Jag tror att det är studiernas fel, någon som håller med mig? Blä, får ångest när jag blickar ut över min lägenhet, har kläder överallt så det blir en snabb städning + en dusch innan sängen. Om någon orkar så får de väldigt gärna ringa och väcka mig imorgon, jag måste upp senast vid 10. Ni är ganska gulliga ;D
Btw skönaste inställningen står Emelies pappa för, på hennes födelsedag så pratade de med varandra en stund medan jag stod och skalade potatis. Man måste tänka positivt i dessa mörka hockeytider och kanske ska man ta efter Herr tunnbrödbagare. Samtalet gick ungefär såhär:

D: Hörrdu, det går bra för Luleå!
E: Mm, eller hur.
D: Jo, jag brukar läsa tidningen uppochner, då ligger de ju först!

Det är tur att det finns människor som ändå ser positivt på situationen och som kan se tabellen utan att gråta blod, jag är inte en av dessa även om Lubos borde bli president och 8-2 segern sist satt jävligt fint! Modo senare idag, jag hatar Modo, alltid avskytt de jävlarna, vinner Luleå? I sure hope so..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0