Näringsterapeut & Fytoterapi..

Fyfan va tråkigt det är att plugga, har suttit hela dagen och bara fått 2 sidor skrivna, antagligen är jag jävligt trög för jag förstår faktiskt ingenting! Men ordbajs är det bästa som finns och antaligen så blir läraren nöjd över mitt försök iaf ;P Nu har jag iaf lagt ner för idag, skrev klart första frågan och har 3 kvar, dock såg de frågorna relativt lätta ut så de gör jag då jag kommer hem eller möjligen imorgon! Nu ska jag ställa mig i duschen, känns som att jag behöver det och efter det ska jag ge mig ut i det härliga vädret (det regnar :() och bege mig mot Jenny! Hon ska få bjuda på lite kaffe för jag har slut mjölk, hade iofs kunnat dricka mitt kaffe svart men det är så mycket trevligare med sällskap! ;D Har inte tid att sitta här då klockan tickar iväg! Tja!
Btw, är det någon som kan besvara " Hur arbetar en näringsterapeut jämfört med en med örtmedicinsk inriktning? Förklara skillnader och hur man ser på symtom och orsaker samt hur man förklarar kost respektive örternas påverkan och behandling. Exemplifiera gärna." så gör gärna det, jag vet att frågan verkar schjukt enkel men det står inget om de i böckerna och google är inte min bästa vän.





Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Såg din lilla fråga angående näringsterapeut och örtmedicins inriktning. Sitter med exakt samma fråga och jag ser ut som ett frågetecken. Kan INTE för mitt liv hitta svaret på den frågan!! Du kanske har hittat det nu (ser inte när du skrev frågan)...

Mvh Helena

2008-11-20 @ 11:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0