Mina vänner..

Tänkte att detta skulle bli ett hyllningsinlägg till mina 5 favorittjejer där ute i världen, men direkt jag skrev det så kom jag på att jag orkar fan inte skriva något sådant. Just nu lägar jag käka, det blir potatis och wokgrönsaker idag med lite kött till, orkade inte tillaga något väldigt märkvärdigt så det fick bli bra idag! Måste bara säga att jag är livrädd för att däcka före krogen nästa helg, jag fick en kommentar av en anonym person och i den stod följande "Smäller du nästa helg före krogen så ska jag se till att du straffknullas med grovsalt i röven av en oljig grek!!!! Puss lillgumman!!" Vem kan det va måntro? Pickablea såklart, var inte orolig honey, skulle aldrig smälla av om jag var med dig! :D
Nu ska jag ta mig en dusch och en cigg, sen blir det att plugga några timmar, har sökt massa jobb idag så vi får se hur det blir med det! :D Äh vafan, jag hyller er lite iaf mina tjejer!
Slemelie; Tror inte att jag behöver säga så mycket om vad jag tycker om den här tjejen, alla förstår nog som läst min blogg hur mycket hon betyder för mig. Du har hjälpt mig otroligt mycket under jobbiga stunder och det är dig avigt tacksam för. Jag älskar dig och du är världens bästa granne raring :)
Pickablea; Du är den mest galna människan jag vet och när jag träffar dig så blir jag exakt likadan! Det är sällan jag har så roligt som då jag är med dig och det är så sjukt tråkigt att jag bor så långt bort! Snart ses vi igen och det ska bli så jävla roligt ;D Ö-ö-ö-överste röööv!
Malin; Babyguuurl, det finns ingen som känt mig så länge som du gjort. Du är min rockstjärna, själfrände och mitt hjärta.. Vi har knappt träffats sen du flyttade till Turkiet och sen jag flyttade hit men ändå när vi ses är vi bästa vänner. Du och jag är lika och utan dig vore jag ingenting. <3
Rebecka; Du är sjyk i huvudet och det älskar jag med dig, din robotdans kan få mig att brista ihop i skratt närsomhelst och jag saknar dig massor! När jag kommer hem ska vi ta fårran och dra runt på äventyr ;D
Jenny Ölhund; Ja, jag är medveten om stavningen på efternamnet. Hjärtat, du är de sötaste jag vet och det är så sjukt tråkigt att vi glidit ifrån varandra som vi gjort men det är sånt som händer då man växer upp och flyttar runt i Sverige. Jag ser dig ändå som en av mina bästa vänner och varje gång vi ses är det som att ingen tid passerat och att vi fortfarande bor kvar i Piteå och är bästa vänner ;D Du och jag raring in the spoon position 4-evva HAHA ;D

  
 

I love you like a fat kid loves cake <3





Kommentarer
Postat av: jenny

men gud gumman så söt du är. ska bli så kul om du kommer du och jag, kanske ett toga party HAHA puss

2008-10-20 @ 22:44:17
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Nu är det snart helg å dags att styra upp å va lite kräjsy hjärtat :) Har fixat sovplats inne i stan så slipper vi taxi , puss und salut!!

2008-10-21 @ 15:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0