Min nya tatuering.

Idag har jag som sagt varit och tatuerat mig, gjorde klart min brud på vaden och jag är väldigt nöjd med denna. Hon ser dock ut att vara lite mörkare än vad hon kommer att bli pga att färgen är så stark nu, det kommer bli bättre då hon har läkt. Har inte alls lika ont den här gången som jag hade sist och det är jävligt skönt eftersom jag ska på spelningen på fredag. Efter tatueringen gick jag med Rebecca och Emelie på stan, käkade på paus och strosade runt i några affärer. Har tvättat av gadden nu, den ska bara få lufttorka så ska jag ta en bild, sen smörja in den ordentligt. Efter det bär det av ner till Emelie för att boka tåg.
Mina damer och herrar, låt mig presentera.. Mary Lou!



Var inte oroliga, alla färger kommer att lägga sig och smälta in mer.
Hon är gullig och jag älskart!





Kommentarer
Postat av: Anonym

malin, den var riktigt jävla snygg ;P nästan lika snygg som mig hehe ;)

2008-10-29 @ 20:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0