Min kompis är snyggare än din!

Oooh, då var den här helgen över! Skönt på ett sätt men samtidigt tråkigt då dagen då jag åker tillbaka närmar sig med stormande steg, med det menas alltså att jag måste återvända till verkligheten och återigen ta tag i livet :) Vad säger vi om gårdagen då? Hade tagit på mig mina fultrosor för att hindra mig själv från att ragga, tycker detta funkade otroligt bra, vad tycker du kära Picka? Började dricka lite hos Micka med henne och Vickan, efter de drog vi på Marres inflyttningsfest, sjukt fint hus och poolhus, jag vet vart jag ska grillas i sommar ;D Stannade dock väldigt kort stund och åkte till Öjebyn på en fest istället, träffade många vänner igår som jag inte sett på länge och det är ju alltid roligt! Var på valdino och på kalles, helt okej men inte bättre, dock så förväntar jag mig inte så mkt då jag går ut här. Drack många drinkar, starka jävla rom & cola och på grund av det så gick jag och Micka hem före krogen stängde och sov :P
Tack för igår Micka, det är alltid roligt och träffa dig och jag ser framemot nästa gång, förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge ;) Nu ska jag lägga mig i duschen för sen ska jag hooka upp med några vänner och se film! Lägger upp en bild på min otroligt snygga vän från gårdagen så att ni kan bli avundsjuka över att jag har snyggare kompisar än er!



Min alldeles egna sugar mama <3





Kommentarer
Postat av: jenny

hej miss lovely! tack för stödet du är då för söt!

2008-10-26 @ 17:45:21
URL: http://gossipchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0