Män som är kärring och piercingsmycken!

Tjoflöjt! Nu sitter jag hos Emelie som står i duschen, hon tog med sin väska in för hon har något hemligt i den och hon litar inte på mig :/ Har köpt nytt piercingsmycke till läppen, det blev en svart ring med två pärlor på! Den sitter fint i läppen nu och jag tror att den får stanna där ett tag! Annars då, ska upp till mig och plugga medan Emelie går till Jenny och sen ska vi till trappan och fira mig lite smått, fyller ju år efter 12-slaget och det är ju faktiskt fredag :)
Åt en sallad på paus idag till lunch/middag var längesen sist och fyfan va gott det var! Nu orkar jag inte skriva mer, är sjukt otaggad för att blogga och har varit det ett tag nu, kanske har märkts då jag inte orkar lägga ner någon energi på att skriva något vettigt :P Tjyz!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0