Knullad med grovsalt i halsen?

Saudan saudan, min hals värker som aldrig förr! Svälja är rena rama tortyren och röka är ta-mig-fan ännu värre! Sitter och lyssnar på presskonferensen om Carolin, får väl se om det sägs något spännande. Hittills så berättar de bara saker som man redan visste :P
Verkar bli fest med Vickan ikväll, så roligt! :D fast tydligen så ska de (familjen) komma och fira mig imorgon och frågan är då om jag pallar att va bakis! Jag vill då iaf åka och hälsa på barnen idag så att jag får pussa ihjäl dom ;) Nu blir det lite frukost och efter de en dusch och sen ska jag sminka till mig lite. Jag behöver pengar men får inte pengar förrän efter 12 och då har bolaget stängt, låna mig pengar!! ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0