I fucked ya wife, cause the bitch is a big hoe

I fucked ya sister, I fucked ya cat. I would fucked ya mom but the bitch is too fat! HAHAHA CB4, Chris Rock, så jävla bra!! :D Vad gör jag då, inte så mycket ska packa en väska till imorgon sen kommer väl hempa förhoppningsvis hem snart så att jag kan färga in mörkare etapp-slingor i hennes hår, på mitt hår ska vi väl förmodligen färga över den ljusa bajsrand som kommit från ingenstans! Ska lägga upp Emelie skolfoton genom åren, antagligen så kommer ni tycka att det är skittråkigt men jag skrattar ihjäl mig, bilderna lär inte heller komma i ordning då jag är väldigt osäker på åldern på vissa bilder. Varför jag lägger upp bilderna är egentligen för att jag skrattar ihjäl mig varje gång jag ser en av bilderna + att jag vill ha kvar dom, jag måste visa det för min far, han kommer skratta ihjäl sig!
Har som sagt inte så många dagar in the northpole så jag måste planera dagarna till det yttersta för att hinna med att smeka Mickas tuttar, Rebeckas stjärt samt träffa min familj då! Nu lägger jag upp bilderna ist!

  
  
  
 

La upp en bild också som min kära vän Martin ritat, jag och Emelie är med på den bilden + en till person. Kan ni gissa vem som är jag? ;D





Kommentarer
Postat av: Slem

Hahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahha!! Jag dör! Vilka modellbilder! Kan hända att jag blir nerringd nu från människor som vill att jag ska börja jobba som modell! Haha, din pappa kommer att dö av skratt!

2008-10-22 @ 07:11:52
Postat av: jenny

vem är det..killen alltså

2008-10-22 @ 12:25:16
URL: http://gossipchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0