I am stricken and can't let you go.

Haaaallåååå, vad händer hos er mina vänner? Jag har precis städat lite, ska käka något och ta mig en dusch för sen blir den plugg resten av dagen. Har inte hunnit med att göra så mycket, har mest legat i sängen och pratat om hur vissa kulturer och familjer skiljer sig åt. Sånt som är självklara för en person är helt sjukt i min värld. Men så är det och det är bara att acceptera, jag kan inte göra något åt deras synsätt och tänker inte heller försöka få min åsikt framförd :P
Fick lotter på posten av kära farmor idag, vann storvinst, 10 spänn! Det sitter bra i såna här fattiga stunder ;) Fredag imorgon, känns inge roligt då jag har slut-tentorna då, men en av dom får vänta till måndagen för jag tänker inte sitta 10 timmar imorgon och inte heller tänker jag sitta och skriva en sån på min födelsedag på lördag! Har insett på senare tid att det är mys att sova med någon, jag har alltid hatat de förr men nu sover jag aldrig så bra som när någon ligger halvt på mig och snarkar mig i örat ;D Har inte tid med detta utan skriver mer då jag pluggat färdigt!
Idag är det disturbed som gäller!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0