Höstens förkylning har anlänt!

Det känns som jag har två majskolvar uppstoppade i näsan för jag kan inte andas, inte kan jag snyta mig heller då allt sitter fast som värsta cementen. Hittade mitt menthol nässpray och missbrukade det en stund men inte heller de hjälper :( Pappa ringde precis, han tycker att tatueringen är för stor och att jag inte ska skaffa fler nu, jag tycker att han ska skaffa en och när jag säger det så kontrar han med att han inte behöver tatuering, hårfärg och dylikt för till skillnad från mig så är han född som en naturlig skönhet. Tatueringen gör förfarande ONT, hade behöva iväg på affären men det längsta jag kan gå är typ mellan köket och vardagsrummet, sen börjar de strama och dunka och fitta sig. Men hon är ganska gullig så det kan jag stå ut med ;)
Emelie dissar mig, hon tryckte bort mig då jag ringde och inget sms har jag heller fått, känner mig ensam :( Varsedu?! :D Nej nu blir det plugg för hela slanten medan tatueringen torkar, ska skriva 2 prov som kommer gå relativt snabbt sen ska jag smörja skiten igen :( Skjuts hem mig!



Skön låt med Lasse, känner ni igen era barndomshjältar ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0