Ge mig penkisar!

Hallå där, blev ingen mer sprit för mig igår, orkade inte ens gå ner till Emelie utan la mig istället och lyssnade på Creed och funderade över livet. Vaknade upp efter 8 imorse då jag gick upp och klädde av mig, stängde av musiken osv. Förstår inte vad som hänt med mig, förr kunde jag aldrig somna om det var ljust eller om det lät ngt, nu kan jag ha hur hög musik som helst och ändå dö bort :P Det är nog något med luften att göra ;) Kollar på idol nu som var i fredags, jag är lite småförälskad i Johan (förstår du ironin Slem) Ska röka, äta och sen plugga, ska försöka skriva en av uppsatserna idag så jag har mindre att göra till veckan :) Insåg att jag har en jävla fattiglapp, förstår inte var mina pengar tagit vägen, antagligen så har dom dragit iväg under våra utekvällar.. Nåväl, haft kul och orkar inte deppa över det. Nya pengar kommer alltid huhu <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0