Forza Lulä!!

Sitter och för över bilder från mammas och pappas kamera till deras dator då de inte riktigt vet hur de fungerar. Jag vill verkligen ha deras kamera för bilderna blir så jävla klara och fina jämnfört med bilderna som blir då jag tar med min skitkamera! Farmora är här iaf, vi har suttit och kollat på hockey hon och jag, Brynäs - Luleå kollade vi, alltså en repris från i lördags :D Vi visste båda hur matchen slutade men ändå så satt vi där och svor och var nervösa, förstår inte hur en hockeymatch som redan varit kan påverka ens nerver så pass mycket! Ikväll spelar grabbarna mot färjestad, dessvärre visas inte matchen på tv och jag tänker inte åka till luleå heller men jag håller tummarna och hoppas att de vinner!
Nu ska jag kolla genom bilderna som jag lagt över på datorn, ska lägga upp något, vet dock inte vad än men något roligt eller fint ska jag nog hitta bland deras bilder, mamma har faktiskt tagit efter mig som paparazzi i familjen så det finns en hel del att välja bland :)
Inte många timmar kvar nu i norrland, ska bli skönt att komma hem till min lilla lägenhet i ghettot :)

 
 

Fanns dessa bilder på mappas kamera, det är mina fyra älskade syskonbarn som är det bästa i mitt liv. Längst upp är det syskonen Segerkarl och de två undre är syskonen Standar! Sötnosar!





Kommentarer
Postat av: camilla

Hej.

Jag tänkte bara informera om att det just nu pågår en tävling på min blogg om två presentkort på MQ ala 500kr. Det är alltid kul med nya deltagare.



Hoppas du är med och tävlar

Kramar Camilla (myrrah)



Här hittar du tävlingen:

http://myrrahs.se/2008/october/tavling-2.aspx#Comment

2008-10-27 @ 19:52:12
URL: http://myrrahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0