En glasflaska i huvudet!!

Helt ärligt, jag har inget emot människor oavsett vilket läggning de har. En person får knulla vem de vill och jag har inget med det att göra, dömmer gör jag inte heller för jag förstår varför män är homosexugay! Den här mannen är dock en person som jag inte skulle tåla att träffa på, hade jag sett den här mannen på ett dansgolv på samma krog som jag var på så hade han genast fått en glasflaska i huvudet, jag mår dåligt efter att jag sett den här filmen.. Om jag ska ta livet av mig någon gång så kommer jag att titta på den här filmen före för när jag ser den här filmen så inser jag att jag inte vill va en del av den värld som fött fram honom, jag tycker synd om hans föräldrar, deras son måste vara deras livs största misstag/misslyckande hittills... Jag tror att han kommer från övik och håller på Modo!

 

Jag tror att han är ultra homosexugay, vågar du sätta emot?





Kommentarer
Postat av: suga mama

helt klart min nya idol, klockrent!!!

2008-10-15 @ 17:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0