En bebis!!

Okej, first thing first.. Anonyma kommentarer är inget jag föredrar, är det Micka så är det lugnt för hon skriver på groteskt att jag alltid vet att det är hon ;) Däremot då jag får en kommentar som även innehåller mitt namn från en anonym så vet jag att det är någon jag känner. Därför vill jag vet vem som skrev den här kommentaren "Malin, den var riktigt jävla snygg ;P nästan lika snygg som mig hehe ;)" Vem har skrivit den kommentaren , skriv genast en kommentar och berätta vem du är för jag är nyfiken på vem som tror sig vara snyggare än min gadd! ;D
Marie har bajsat ut en son i natt, grattis raring! Du är så duktig! Men kunde du inte ha fött honom typ 2 dagar tidigare så att jag iaf hade kunnat få se sötnosen innan jag åkte tillbaka hit? :) Willmer ska pojken heta, gulligt med lite äldre namn på barn. Hade fruktansvärt svårt med det förr men nu jag börjat acceptera det, kan ha att göra med att världens vackraste pojke heter Elliot ;)  Dock ska mina barn aldrig heta på Kurt, Greta osv.. jag vill inte få det att se ut som att jag hatar mina barn ;P
Tredje saken är tatueringen som inte ens gör ont, sitter i skräddarposition nu och skriver på laptopen, det kunde jag INTE efter första sittningen :P Skönt iaf att man kan leva normalt utan att de ska strama och va jobbigt.Ska ta en lång dusch nu och sen smörja in min lilla tatuering.Idag ska jag laga mat åt Emelie, blir stekt ris med lax och räkor i, vad tror ni? Aldrig gjort förr men jag hoppas på att det ska bli gott, dags att dra fram laxen och räkorna från frysen. På återskrivande! :D


Jag hittade ingen bild på Marie, så jag tog en randombild som jag hade på datorn. Det är Sahin tillsammans med Ahmets barn på baren i Alanya. Stället detta utspelar sig är Bella bar, eller Maxima bar som det nuförtiden heter och det utspelade sig året innan lilla Sahin åkte in i armén.. Alltså 3? år sedan!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0