Emelie 14 år!!!

Idag fyller Emelie 22 åååååår, detta måste firas och därför ringde hon och väckte mig kl 8 för att hon var sugen på kaffe och tårta! Ingen idealisk frukost men gott som fan var det! :D Efter tårtan blev det mys i sängen som vanligt, jag och Emelie är världsbäst på att skeda och spenderar många timmar i den ställningen när vi umgås ;) Har inte tid att blogga för vi ska börja koka palt nu men tänkte lägga upp lite bilder från morgonen, enjoy! :) Psst, Emelie har dessutom fått  blombud, det vill jag också ha då jag fyller år, om 10 dagar! :D

  
  
  
  
  
  
  
 

Ganska gulliga tjejer, nu blir det som sagt paltkok! Lägger upp mer bilder senare idag! Pitepuss!! Btw, lägg märke till frosten på gräset, det börjar bli vinter :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0