Det uttalas schööönt!

Återigen dags för ett blogginlägg, efter mina och Emelies otroligt fina bilder igår så fick jag besök. Vi såg halva Lucky number Slevin, älskar den filmen men mannen hade aldrig sett den :P Han valde att se slutet och därför fick jag också sitta och förklara allt som hände. Efter det så käkade vi (han) popcorn och såg på Det!, äckliga jävla filmjävel! Alltså clowner är äckliga, jag förstår att så många personer är rädda för dom för han är helvetes äcklig! Pennywise den dansande jävla clownen, på tal om pennywise så var det längesen jag lyssnade på den gruppen, dags att göra det känns det som! Efter filmen la vi oss, låg dock och kollade på youtube till kl 7 på morgonen, kollade en hel del gånger på Pontiak då jag skrattar ihjäl mig då mannen är klockren på att härma honom :D Mest mys att sova med någon, speciellt då jag var lite rädd eftersom att jag fått för mig att det spökar i min lägenhet, givetvis spökar det inte här men igår small det något i köket när vi låg i sängen och jag blev fan skiträdd! Hade ställt klockan på 12, dvs inte så många timmars sömn även om vi inte klev upp förrän strax före 13. Nu ska jag renbädda, käka frukost och sen gå ut på en promenad, grymt fint väder så jag vägrar sitta inne idag! :D Haha måste även tillägga att vi sovit till introt till twin peaks hela natten, skönaste låten ever att somna till!!




Angående rubriken så har jag den eftersom jag i vanlig ordning har blivit skrattad åt då jag pratar. Mannen tycker att det är hysteriskt roligt att jag säger vars, schöönt, törschtig, kåååut etc





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0