Det gör ont :(

Har sovit typ sen jag kom hem till för ungefär en timme sen, behövde sömnen då det inte blev så många timmar i natt men det var också skönt att sova för jag är så jävla öm och svullen på tatueringen. Har preppat med alvedon nu och då brukar det avta lite :) Har tvättat av den också med kallt vatten vilket var typ det skönaste jag varit med om på mycket länge. Ska låta den självtorka nu och sen smörja in den igen, gruvar mig dock då det gör ont även då jag inte tar i den :D Man tror att det inte kan bli värre då man sitter i stolen och gaddar sig men det kan det och nu vill jag verkligen bara att den ska vara läkt! Blir nog ingen fest för mig i helgen, för jag går inte ut om jag har såhär ont. Men man ska inte gnälla som en liten kärring, jag är så jävla nöjd med damen i fråga att jag hade gjort om den vilken dag som helst! Det jobbigaste är dock då man ska sova, eftersom det är färg och blod kvar´+ salva så kladdas det på sängkläderna om det tar i vaden och min tatuering är så stor att den går ut lite på både baksidan av vaden och ut på smalbenet, hur jag än ligger så tar tatueringen i täcket :/ Blir tv nu och sen ska jag försöka fortsätta sova, ha de gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0