Brÿden!

Jag skulle supa idag, det slutade med att det inte fanns något att dricka, vilket gjorde att jag tappade suget (orkade inte fixa) och sket i det! Brorsan har varit hit idag, kul att träffa han och Anette, ska få en present på lördag och jag misstänker att det kan vara i flytande form ;D Rebecka var också förbi, fick en påse med massa gott och blandat (saker, inte godis) som kan va bra att ha. Fick även världens snyggaste öronmuffar, misstänker dock att en bumbibjörn har blivit avrättad för att de där muffarna skulle tillverkas! Imorgon bär det av till stan relativt tidigt, ska förbi bolaget och kanske köpa något som jag kan ha på mig senare på kvällen då det vankas fest. Ska sätta fast löshår i Vickans hår + att syrran och brorsan ska komma med deras barn och fira mig. Fullt upp imorgon men det är alltid roligt!
Har gått hela dagen idag och sagt brÿden, alla skrattar ihjäl sig och mamma är förskräckt. Hon anser att jag umgåtts för mycket med folk i norrköping och att jag genast måste flytta upp för att återfå min charmiga norrländska! Tro inte fel mina läsare, norrländskan finns kvar och kommer aldrig att försvinna, dock så gillar jag vissa ord från östgötskan/turksvenskan (;D) som jag måste få använda ibland. Nu ska jag faktiskt lägga mig, förkylningen gör mig väldigt trött och imorgon ska jag upp tidigt och ska va på topp.





Fick denna låt introducerad för mig igår, me like!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0