Bring it!

Idag hr jag träffat halva skaran av mina syskonbarn, Emilia och Elliot har varit här och fikat. De visste tydligen inte att jag var hemma så de blev nog chockade då de såg att jag var här, glada också hoppas jag :P Förkylningen sitter i, även om jag hade bestämt mig för att vara frisk då jag vaknade så brydde sig inte riktigt kroppen sig om det. Febern sitter i lika mycket som snoret rinner och halsen värker. Har den där härliga förkylningssmaken i munnen också, ni vet vilken jag menar va? Fifan va äckligt! Borstar tänderna var femte sekund känns det som!
Fortfarande i valet av kvalet om jag ska dricka, hade jag vart hemma i Norpan så hade jag def inte druckit, men nu är jag här i Piteå för att hälsa på, stannar bara över helgen och det är många som vill träffas och festa.. Känner mig tvingad på något sätt och antagligen så kommer det sluta med att jag sitter full som fan på sunes efter krogen stängt ikväll. Förfesten blir nog här, ingen vill styra så jag får väl ställa upp :P Dock inte hört med mina peeps men de brukar inte göra något att vi tjejer festar här. Bäst att åka förbi affären och köpa gotta, brudarna brukar uppskatta det :) Nu tänkte jag åka förbi syrran och hälsa på henne och barnen! Adjö :D



Ta hand om mig ;D





Kommentarer
Postat av: jenny

hej gumman ingen fara .... oj så tråkit jag tänkcer på dej och kylan här är det varmt som fan just kommit hem efetr en lång promenad här i miami hittat mycke fint. kommer du föresten och hälsar på mig=) puss

2008-10-24 @ 19:10:32
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: pikablea

tat lungt ikväll så du ork i morrn!!!

2008-10-24 @ 19:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0