Ååååååh sooopa!

Hej mina kära vänner, blev slött på bloggkanten igår då jag i princip låg i sängen med Emelie hela dagen, hann med att tvätta också för söndag är tvättdag och det finns inget undantag! Emelie somnade så sött i min säng igårkväll, hade planer på att fota då hon var ganska gullig men valde att duscha istället, då jag kom ut från duschen så vaknade hon och gick ner och la sig så bilder får ni klara er utan!
Tatueringen läker på fint, har slutat göra ont men kliar desto mer, varför är det så att man glömmer bort den plågsamma klådan mellan gångerna!? Jag vill klia sönder tatueringen så alla skorpor flyger bort och blodet sprutar! Värst är det på skorna också, de små söta röda healsen! Jag antar att de vill plåga mig för satan va ont de gjorde att göra skorna, det var en av de sista sakerna hon gjorde på den sittningen och jag var öm, och så långt ner på benet gör ONT! Nu gör de inte ont längre som sagt, nu känns det bara som att jag vill skrubba bort dom med ett rivjärn!
Har absolut inga planer idag, kanske ska ta mig iväg till HC och handla lite, kanske springa förbi systemet :) Plugga skulle också vara en fördel men det kanske jag skjuter upp till imorgon, egentligen har jag nog inget att göra den här veckan men tänkte att jag skulle göra lite i förväg så att jag får ledigt sen :) Nu ska jag se lite greys anatomy och förälska mig i Mc Steamy!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0