58 snorpapper senare.

Just det, jag skulle sova.. Hur kommer det sig då att jag flera timmar senare ligger här med rödsprängda ögon, kalla tår, cement-täppt näsa och febersvettig kropp. FAN! Så jävla typiskt att jag ska bli sjuk då jag åker upp och hälsar på, helt allvarligt så har jag inte haft såhär ont i halsen sen jag vaknade upp efter att ha opererat bort halsmandlarna, det är skrämmande och jag ska vara frisk då jag vaknar imorgon!
På onsdag ska min pinuppa på vaden bli klar, fifan, 3 plågsamma timmar framför mig även om de 2 första timmarna går relativt bra så plågas jag tillräckligt för hela dagen den sista timmen hon håller på! Har egentligen inte pengar till att göra klart den, men jag gör hellre klart den och sitter hemma en hel månad än att avboka och sen gå ut och supa upp pengarna vilket jag gör i vanliga fall! Haha kom just på att jag har en webcam, därför tog jag 3 bilder för att visa för er kära läsare hur tragisk jag kan se ut. Vet att jag bjudit på många väldigt oattraktiva bilder, men dessa tar nog fan priset. Ladies and gentlemen, prepare to be amazed! Eller äcklade :P Jag bjuder på det iaf! Ligga någon? ;D Jag vet att du vill!

  

B-E-A-utiful! Konstigt att jag helt plötsligt började nynna på "dont you wish you girlfriend was hot like me" när jag tog dessa bilder, God damn it, jag älskar mig själv mohaha!!  
Och Micka min älskade rumpnisse, jag ska ut med dig på lördag även om jag så ska operera in tamponger i näsan för att få den att sluta rinna. Dags att somna in, ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0